E-MAIL: informacja.ksiegowy@gazeta.pl

Informację, które powinno zawierać świadectwo pracy

Podstawowymi informacjami, które powinny zostać podane w świadectwie pracy są:
- informację dotyczące okresu i rodzaju wykonywanej pracy,
- informację dotyczące zajmowanych stanowisk,
- tryb rozwiązania, albo okoliczności wygaśnięcia stosunku pracy,
- informację niezbędne do ustalenia uprawnień pracowniczych i uprawnień z ubezpieczenia społecznego.

Ponadto w świadectwie pracy powinna znaleźć się wzmianka o zajęciu wynagrodzenia za pracę w myśl przepisów o postępowaniu egzekucyjnym. Na żądanie pracownika w świadectwie pracy należy podać także informację o wysokości i składnikach wynagrodzenia oraz o uzyskanych kwalifikacjach. 

Pracownik w ciągu 7 dni od uzyskania świadectwa pracy ma możliwość wystąpienia z wnioskiem do pracodawcy o sprostowanie świadectwa.

obsluga-kadrowa

Share on Google Plus

About Doradca Finansowy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment